Skip to main content

Posts

Duša puna parfema - od lake note do teške baze

Photo: Stock Posle otkazivanja Prajda, u danu obeleženom performansom „Porodična šetnja u mestu“ vokalno-instrumentalnog sastava Dveri, koji, sudeći po intenzitetu i kvalitetu razglasa nije odlazio iz Knez Mihailove, nesigurnim korakom uputila sam se kući. Kad sam konačno prošla pored štanda na kome je pisalo „Da nijedna beba više ne nestane“ (valjda pregrupa Dveri), rešila sam da pobegnem u parfimeriju - zato što mi, priznajem, treba parfem, a i zato što je to bio prvi objekat iza štanda - da me ne bi do kuće pratilo „zemljo srpskih vitezova Lazara i Miloša“. Kako zbog pojačane glavobolje, za koju se pobrinuo razglas, nisam dobro reagovala na mirise, i odatle sam pobegla. Kasnije, u sitnim noćnim satima i trenucima duševnog rastrojstva, završila sam na sajtu Pun Miris, koji se bavi parfemima. O njima se tamo može saznati apsolutno sve - koji su ženski, muški, a koji uniseks, ko ih je dizajnirao, ko ih promoviše, ko lansira, a ko prodaje i, najvažnije...

Rapsodija u Bivoljskom Ključu

Slobodanka Miladinović: Dama koja ubija tupim komentarima Photo: Facebook Pravoverni članovi DSS-a ne samo da bi trebalo da se oštro, odlučno i kako dolikuje protive članstvu Srbije u EU i NATO, već i da sa gnušanjem odbijaju sve vrednosti i tekovine severa, zapada i severozapada planete. Međutim, fejzbučenje se začudo najviše primilo među raznoraznim desničarima, fašistima, našistima i ostalim Srbima po zanimanju. Na društvenim mrežama četuje, šeruje, lajkuje i staro i mlado, kušajući plodove internet demokratije. Tako se i dogradonačelnica Kruševca Slobodanka Miladinović našla u nebranom grožđu Bivoljskog Ključa, dana 9. i 10. jula, kada je našla za shodno da na Facebooku komentariše nečiji izgled i odevanje, svesno vređajući strane državljane i, izgleda sasvim nesvesno, sopstvene sugrađane Erla Dur Magnusdotir: Žrtva govora mržnje Photo: Facebook Najpre se na Facebooku pojavila slika mlade volonterke sa Islanda, koja je u Kruševac došla da ...

Depilirane patkice i obrijane ribice

Bežeći od znatiželjnih i paranoičnih očiju Lilly-radnica, zalutala e-Novinarka, za koju je već kasno da se makar i približi uzorima poput Duške Jovanić, Meri Cakić, Slađane Milošević ili Snežane Dakić, pritrčala je kasi ne bi li što pre platila precenjene artikle i pobegla od urokljivih očiju prodavačica. Međutim, na samom izlazu sačekalo ju je i više nego prijatno iznenađenje - "Lilly magazin" na preko 60 strana i to potpuno besplatno. Lepota, zdravlje, lajfstajl i sreća pozdravljali su sa svake stranice tog besplatnog blaga, budeći uspomene na najbolje brojeve "Vive" i "Bazara". Negde pred kraj čekala je kolumna besmrtne Duške Jovanić pod nazivom "Shave, baby, shave" - brušeni dijamant glatke epistolarne forme, blistavog poznavanja istorije i estetske osveštenosti. Brijač ili vosak, odlučite sami! U dobrom društvu: DJ i VIP prijatelji Photo: poezijascg.com IZDRŽI, SUPER RIBICE, DOK TE PORNO DEPILIRAJU: A, ne, ne izlazi...

Beyonce u Beogradu

Jedna od najpopularnijih i najboljih pop/r'n'b pevačica današnjice, slavna Beyonce, započela je svoju četvrtu turneju u ponedeljak 15. aprila u Beogradu, gde je nastupila po prvi put. Nakon što joj je Beogradska (danas Kombank) arena otkazala gostoprimstvo 2009. zbog Davis cupa, ove godine konačno nas je posetila svetska zvezda koja je na vrhuncu slave Beyonce je održala dvosatni čas pevanja, plesa i profesionalizma pred 18.000 ljudi. Oni koji je trebalo da nauče lekciju verovatno nisu bili na času, ali će im ubuduće svakako biti teže da prodaju i ono malo karata koje nisu podelili besplatno. Bow down (bitches)! “The Mrs. Carter show” počeo je taktovima novog singla “Bow down/I been on”, koji su bili samo kratka uvertira za “Run the world (Girls)”, prvi singl sa albuma “4” iz 2011. godine. Usledila je još dinamičnija “End of time”, da bi se prvi blok završio baladom “Flaws and all”, koju je Beyonce posvetila svojim fanovima, naglsivši da su uvek uz nju čak i ...

Šta rade srećni ljudi?

Actively striving for happiness. I think that's it. I think we're insatiable and the act of trying to get what you want is as satisfying as getting it, and it lasts a lot longer - Matthew Weiner  Grupa ljudi koja se predstavlja kao „Mind Openerz“ nedavno je na svom sajtu otkrila dvadeset jednu naviku srećnih ljudi. Doduše, sve su to dobro poznate činjenice, ali nije na odmet podsetiti ih se baš zato što na njih najčešće zaboravljamo. Srećni ljudi nisu takvi zato što su rođeni pod „srećnom zvezdom“, već zato što ne dopuštaju da tuga, bes ili ljutnja (koje neosporno svi osećamo u određenim trenucima) upravljaju njihovim životima. 1. Cenite život Budite zahvalni svakog jutra. Divite se životu i uživajte u malim stvarima. Ne uzimajte ništa zdravo za gotovo. Iskoristite svaki dan najbolje što možete. 2. Mudro birajte prijatelje Družite se sa pozitivnim ljudima koji dele vaše vrednosti i ciljeve. Oni će vas razumeti i pomoći vam da ostvarite svoje želje. ...

Log out-panika

Danas su društvene mreže “prozor u svet” ili u tuđe dvorište . Televizija polako gubi primat, radio slušamo uglavnom u kolima, a društvene mreže su postale mediji koji prenose informacije, nepotrebno znanje, frustracije, uspehe i raznorazne “hepeninge”.  Šta nije postavljeno na Twitter ili Facebook kao da se i nije dogodilo . Zato često sebe zateknemo kako na svakih nekoliko sekundi proveravamo Twitter ili Facebook, bez ikakvog cilja ili smisla, najčešće onda kada imamo neodložne obaveze ili bar preča posla. Teško da će iko priznati da je zavisnik od društvenih mreža . Često “rifrešovanje” stranica pripisujemo duhu vremena u kome živimo i neodložnim potrebama za novostima. Čak i kada se zasitimo surfovanja, ostajemo uz kompjuter ili mobilni telefon. Može se desiti i da nas preplavi osećaj krivice zbog izgubljenog vremena, protraćenog dana i propuštenih prilika, ali – ne odustajemo. Po sistemu “klin se klinom izbija” lek za našu boljku našli smo na internetu. P...

Ima jedna škola u planini

Ima jedna škola u planini: Samo za aktivne članove lokalne zajednice Photo: mondorama.rs Kad ste u stalnoj potrazi za znanjem i usavršavanjem, lako ćete lutajući bespućima interneta pronaći razne škole, studijske programe i fakultete kojima je jedini cilj da vas obrazuju i izvedu na pravi put. Taman kad smo hteli da udružimo svoje filozofske napore da povežemo Dostojevskog, šajkaču i MŠM, pročitali smo pun naziv ustanove sa fantastičnom internet prezentacijom – Mokrogorska škola menadžmenta. Sve je nekako bilo i lakše i jasnije. Veza između Dostojevskog, Kusturice, vere, čuda i šajkače isijavala je iz svake pore sajta. Dok rektor Mića godinama uspešno prodaje znanje za lepotu, čačanska Akademija za poslovnu ekonomiju odlučila je da kvazimasonskom tortom i neprevaziđenim video spotom privuče nove polaznike. Međutim, mladi kadar e-novina još uvek traga za idealnim obrazovnim programom. Nedovoljno stručni za hostese na sajmu, slabi na torte,a...